Általános kérdések
Milyen típusú okos telefonokjavításával foglalkoztok?
A piacon elérhető Superbrandeket, beleértve az Apple, Samsung, Xiaomi és Huawei okos telefonokat.
Megpróbáltam magam megjavítani az okos telefonomat, behozhatom még javításra vagy diagnosztikára?
Igen, nem probléma, hozd be az üzletbe, és felmérjük a fennmaradó esetleges károkat és a készülék jelenlegi állapotát.
Több problémám is van az okostelefonommal, kérhetek egyszerre több javítást is?
Igen, hozd be készüléked üzletünkbe egy személyes szemrevételezésre,
amennyiben a készülék javítható, azonnal árajánlatot kapsz és megmondjuk a várható szerviz idő hosszát is.
Ha kérdésed van, hívj minket vagy kapcsolati fül alatt írd le a készülék problémáját,
és meglátjuk, mit tehetünk az ügyben.
Nem működik a Facebookom. Tudtok segíteni?
SAJNOS NEM!?
CSAK KÉSZÜLÉKEK ABNORMÁLIS MŰKÖDÉSÉVEL FOGLALKOZUNK.
Személyes adatok érzékenysége végett, nem áll módunkban alkalmazások beállításával és kezelésével foglalkozni.
Szervizzel kapcsolatos kérdések
Meg kell adnom a jelszót a telefonomhoz?
Célszerűbb otthoni biztonsági mentést végezni, esetleg amennyiben van erre opció,
átköltözni egy másik készülékbe, majd a javítandó készüléket alaphelyzetbe állítani!
Így az esetleges adatvesztés nem merülhet fel.
Amennyiben ezt nem szeretnéd, és jelszavad nem kerül megadásra,
a javítás után nem tudjuk tesztelni készüléked,
bizonyos telefonfunkciókat, például a kamerát, a Wi-Fi-t és a Hálózatot-t nem teszteljük,
ezért nem tudjuk ellenőrizni, hogy működnek-e.
Szüksége van a SIM kártyámra?
Nem, nincs szükségünk a SIM-kártyára, ha lehet kérjük vedd ki belőle mielőtt leadnád hozzánk.
Így az esetlegese elvesztés ténye nem állhat fent részünkről.
Mennyi időt vesz igénybe a szerelés?
Amennyiben a javításhoz nem szükséges alkatrész (Szoftveres),
vagy készleten van a cseredarab, esetleg már beérkezett és a készülék is,
abban az esetben kb.: 2 órán belül elkészül a „beteg” készülék.
Nem tölt a készülékem! Mit tegyek?
Töltőcsatlakozókra nem nagyon sok figyelmet fordítunk a hétköznapokban.
A készülékek állandó zsebben és táskában hordás következtében összegyűjtik a „szöszöket”,
amiket az állandó akár napközben többszöri töltés végett a töltő csatlakozó „hátfalához” tömörítünk a töltő végével.
Így egy idő után már nem fog tudni megfelelően csatlakozni az a helyére és a gyors töltés funkció vagy a komplett töltés működése leáll.
Sokszor egy takarítás nagy segítség lehet!
Te is tapasztalod az alábbi jelenséget?
Kérd kollégáink segítségét, hogy újra egyszerűen tudd tölteni készüléked!
Megtelt a telefonom tárhelye, mit tegyek?
Egy tartalmasra sikerült nyaralás után a készüléken igencsak feltorlódhatnak a képes és videós állományok.
Célszerű ezek lementése, hogy a készülék memóriáját mentesítsük,
illetve az esetleges adatvesztés ne következhessen be.
Kérd személyes ajánlatod és segítséget kollégánktól.
Adathordozó (Pl.: Pendrive) megléte szükséges a folyamathoz, így kérjük hozd magaddal.
Kijelző és üvegcserével kapcsolatos kérdések
Miután leejtettem a telefonom, nem reagál az érintésre, az üvegjavítás megoldja ezt a problémát?
Igen, a telefon leesés után előfordulhat, hogy érintésre NEM reagál.
MI NEM CSERÉLÜNK KÜLÖN CSAK ÜVEGET!
Komplett kijelző cserével ezt a problémát kijavítjuk,
így az új beszerelt alkatrésszel a probléma megszűnik.
Honnan tudhatom, hogy szükségem van-e kijelző javításra vagy sem?
Ha a telefon képernyőjén színes, fekete foltok láthatóak vagy teljesen fehér/fekete,
akkor sajnos a kijelző csere opciót kell választani,
mivel a kijelző visszafordíthatatlan károsodást szenvedett.
Még mindig nem vagy biztos benne?
Küldj képet a telefon aktuális állapotáról, miközben az be van kapcsolva a clonegsm@gmail.hu címre,
és mi mindent megteszünk a diagnózis feltárásának érdekében.
Az iPhone-om hátlapi üvege teljesen összetört. Mit tegyek?
A hátlapi üvegcsere szolgáltatás a teljes hátsó-üvegfelületet kicseréli.
Így készüléked a gyári pompájában ragyoghat.
Bizonyos esetekben nem megoldható, ez a folyamat,
ha a készülék extrém deformitást szerzett,
vagy a készülék „sarkai” túlságosan torzultak.